loadingimg

Wczytuję dane...

Imieniny

Dzisiaj jest:
2018-11-21
Prezent dla:
Janusza
Dzień:
2018-11-22
Prezent dla:
Cecylii, Wszemiły, Stefana
Dzień:
2018-11-23
Prezent dla:
Adelii, Klemensa, Felicyty
Dzień:
2018-11-24
Prezent dla:
Flory, Emmy, Chryzogona
Dzień:
2018-11-25
Prezent dla:
Erazma, Katarzyny
Dzień:
2018-11-26
Prezent dla:
Delfiny, Sylwestra, Konrada
Dzień:
2018-11-27
Prezent dla:
Waleriana, Wirgiliusza, Maksyma
Dzień:
2018-11-28
Prezent dla:
Lesława, Zdzisława, Stefana

Święta

Dzień:
2018-11-21
Święto:
Światowy Dzień Telewizji
Dzień:
2018-11-25
Święto:
Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet
Dzień:
2018-12-01
Święto:
Światowy Dzień AIDS
Dzień:
2018-12-02
Święto:
Międzynarodowy Dzień Upamiętniający Zniesienie Niewolnictwa
Dzień:
2018-12-03
Święto:
Dzień Naftowca, Miedzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych
Dzień:
2018-12-04
Święto:
Dzień Górnika - Barbórka
Dzień:
2018-12-06
Święto:
Mikołajki, Dzień Odlewnika
Dzień:
2018-12-07
Święto:
Międzynarodowy Dzień Lotnictwa Cywilnego

Producenci

Wyświetl produkty wybranego producenta:

Dołącz do nas!

Partnerzy

Scyzoryki.netSWIZA.plZaufane Opinie Ceneo

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, nie trzeba się rejestrować żeby złożyć zamówienie.

2. Jak bardzo różni się przedmiot załączony na obrazku od przedmiotu fizycznego?
Przedmiot załączony na obrazku może posiadać inny odcień niż ten na obrazku.

3. Zamówiłam(em) u Państwa produkt jak długo będę na niego oczekiwać?
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.

4. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
Wystarczy skorzystać z naszej wyszukiwarki, która znajduje się na górze naszej strony internetowej.

5. W jakich godzinach dostępni są Konsultanci z Biura Obsługi Klienta?
W dni robocze od godziny 10 do godziny 18.

6. Jak często oferta Sklepu jest aktualizowana?
Strona internetowa sklepu aktualizowana jest na bieżąco, jeśli pojawia się coś nowego w sprzedaży, pojawia się to od razu na naszej stronie.

7. Kupiłam/em produkt i jest uszkodzony, co robić?
W tym przypadku prosimy o Państwa kontakt.

8. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.

9. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Nie wszystkie produkty są przedmiotami dostępnymi. Jeśli produkt nie jest dostępny zablokowana jest opcja „Do koszyka”

10. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Numer konta bankowego naszego sklepu znajduje się w zakładce „Płatności i dostawy”.

11. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Aktualny status realizacji Twojego zamówienia jest dostępny na stronie www.prezenty-zakupy.pl, w panelu 'Twoje konto', zakładka ‘Moje zamówienia’ poprzez rejestracje, jeśli nie posiadasz konta na naszej stronie internetowej, status zamówienia jest wysyłany drogą mailową.

INFOLINIA: +48 668 596 243
BOK / FAX: +48 55 236 85 06
HURT - B2B: +48 55 235 68 94

Mail: sklep@prezenty-zakupy.pl

BOK: 2949519
HURT - B2B: 7882177
Mój stan BOK: scyzoryki.net
Mój stan HURT - B2B: scyzoryki.b2b

www.scyzoryki.net Jedyny autoryzowany sklep internetowy Victorinox

Promocja !

Przy zamówieniu na minimum 299zł transport kurierem gratis.

Promocja obowiązuje przy przedpłacie na konto bankowe.

Oferujemy możliwość personalizacji produktu metodami:

1. grawerowanie laserowe na produkcie

2. tabliczka z grawerem

Nie wiesz która metoda będzie najlepsza do Twojego produktu bądź chcesz ustalić szczegóły? Skontaktuj się z Nami.